30 November 2008

Cuti2 di Yaman

Khamis
27.11.2008
Hadiqoh thaurah, Sanaa

mastermind program ni paAq dan munzir, last minit diorg bgtau malam sblum nk pergi.
ingatkan x ramai nak pergi tp last2 ade lah 25 org.. ok lee


 cepat laa !!

disebabkan ade masalah teknikal, sambal tak masak lagi(aku laa yg masak).. asal nk gerak pukul 11am.. tangguh sampai 11.30am
bas.. bang jgn tido nk sampai dah ni

mula2 sampai pergi solat pastu acara makan.. fuhh lega perut..
nasi lemak lauk ikan dan telur


lepas makan kitorang bahagi kumpulan untuk acara sukan plak. Sukaneka jee
 
bawa belon duet
timbang bola takraw


 
sambut telur jarak jauh
  
 Baling Selipar
lepas dah abes semua aktiviti, semua berkumpul untuk dgr nasihat sikit, ada yang macam dah ngantuk ..

penutup
maka berakhir lah sukaneka kali ini... aik takde hadiah ka??
 
kump ke-2


dah dapat hadiah ape lagi pegi solat asar laa, sbb jap lagi nak main funfair plak..

 
bukan byk pon funfair arab ni.. tulah mahal.. tapi main je lah

 ready to fly up
  
 1.. 2.. fly
  
smile..

No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...